Lovers & Friends Lyrics





Lil Jon f/ Usher & Ludacris Lovers & Friends lyrics
Lyrics search for Artist - Song:

Back to the: Music Lyrics > Lil Jon f/ Usher & Ludacris lyrics > Lovers & Friends lyrics

Lil Jon f/ Usher & Ludacris
Lovers & Friends lyrics

Ringtones left icon Send "Lovers & Friends" Ringtone to your Cell Ringtones right icon

[Intro - Lil' Jon]
Usher...
Lil' Jon...
Ludacris...

[Usher {with Lil' Jon}]
Yeah, man
Once again, it's on {It's on}
You know we had to do it again, right?

[Lil' Jon]
We had to do it again, boy
Want you to sing to these ladies, man

[Usher (with vocalizing)]
(Ohh-oh-oh-ohh)
A'ight, so I'm up first? A'ight, lemme have it...
(Ohh-oh-oh-ohh)
Let's do it...

[1st Verse - Usher]
Baby, how ya doin'?
Hope that 'cha fine, wanna know what you got in mind,
And I'm,
Got me fiendin' like Jodeci, girl, I can't leave you alone,
Take a shot of this here Petrone' and it's gon' be on,
V.I.P. done got way too crowded,
I'm about to end up callin' it a night,
You should holla at 'cha girl, tell her you shake it and seized,
Pull off, beep-beep, shotgun in the GT with me
She said, "Ohhh-ohhh, I'm ready to ride, yeah,"
"'Cause once you get inside, you can't change your mind,"
"Don't mean to sound invasion, but you gotta promise, baby, ohh..."

[Chorus - Usher]
Tell me again (Tell me again, my baby),
That we'll be Lovers and Friends (Ohh, I gotta know, baby, aw yeah)
Tell me again (Make sho' you right, ohh, before we leave),
That we'll be Lovers and Friends (Ohh, it's a good look, baby)...

[2nd Verse - Ludacris]
Sometime wanna be your lover,
Sometime wanna be your friend,
Sometime wanna hug ya,
Hold hands, slow-dance while the record spins,
Opened up your heart 'cause you said I made you feel so comfortable,
Used to play back then, now you all grown-up like Rudy Huxtable,
I could be your buck, you could beat me up,
Play-fight in the dark, then we both make up,
I'd do anything just to feel your butt,
Why you got me so messed up?
I don't know, but you gotta stop trippin',
Be a good girl now, turn around, and get these whippings,
You know you like it like that,
You don't have to fight back,
Here's a pillow - bite...that,
And I'll be settin' seperate plays,
So on all these separate days,
Your legs can go they separate...ways...

[Chorus - Usher]
Tell me again (Tell me again, my baby),
That we'll be Lovers and Friends (Ohh, it's a good look, baby)
Tell me again (Tell me over-and-over-and-over again),
That we'll be Lovers and Friends (Make sho' you right, before you choose)...

[3rd Verse - Lil' Jon]
I's been know you fo' a long time (shawty),
But fuckin' never crossed my mind (shawty),
But tonight, I seen sumthin' in ya (shawty),
That made me wanna get wit 'cha (shawty),
But you ain't been nuttin' but a friend to me (shawty),
And a nigga never ever dreamed to be (shawty),
Up in here, kissin', huggin', squeezin', touchin' (shawty),
Up in the bathtub, rub-a-dubbin' (shawty),
Are you sure you wanna go this route? (shawty),
Let a nigga know before I pull it out (shawty),
I would never ever cross the line (shawty),
Shawty, let me hit ya to me one mo' time...one mo' time...

[Chorus - Usher]
Tell me again (Tell me again, my baby),
That we'll be Lovers and Friends (Ohh, it's a good look, baby)
Tell me again (Make sho' you right, ohh, before we leave),
That we'll be Lovers and Friends (Tell me over-and-over-and-over again)...

[Outro - Usher]
Oh-oh-hoo
Oh-oh-hoo
Oh-oh-hoo-ohhhh-yeaaah...

[Ludacris {with Lil' Jon}]
Please tell your Lovers and Friends,
That Usher, Jon, and Luda had to do it again {Hey!! (Hey!!)}
Please tell your Lovers and Friends,
That Usher, Jon, and Luda had to do it again, that's right {Hey!! (Hey!!)}
Please tell your Lovers and Friends,
That Usher, Jon, and Luda had to do it again {Hey!! (Hey!!)}...

1bfc

Ringtones left icon Send "Lovers & Friends" Ringtone to your Cell Ringtones right icon

Share Lovers & Friends lyrics

  RATE THIS SONG!

Add to Favorites Lyrics Email to a Friend Lil Jon f/ Usher & Ludacris - Lovers & Friends Lyrics
Rating:

Use the following form to post your meaning of this song, rate it, or submit comments about this song.


Name:
Comment:
Type maps backwards (spam prevention):


Name: Aliciaaa.
Date and Time: 6/17/2010 1:05:08 AM EST
Comment:   I extremely heart this song(:

Name: mizz. ocean blue eyes
Date and Time: 5/14/2010 8:31:30 AM EST
Comment:   oh man this song is the bomb even though it may b realy old i dnt care


Name: tayhonna
Date and Time: 5/14/2010 8:29:24 AM EST
Comment:   love this song and these lyrics

Name: adilene
Date and Time: 7/23/2009 10:07:29 AM EST
Comment:   itz a bomb azz song Wink

Name: lou
Date and Time: 3/3/2009 7:45:38 PM EST
Comment:   Loughing

Name: Mz.brown eyezzzz
Date and Time: 5/15/2008 12:16:49 PM EST
Comment:   Yea man this my favorite song even though itz old!!!!!!!!!!!


Name: Mz.brown eyezzzz
Date and Time: 5/15/2008 12:16:41 PM EST
Comment:   Yea man this my favorite song even though itz old!!!!!!!!!!!


Name: Tottie
Date and Time: 5/15/2008 12:13:59 PM EST
Comment:   I really love this song it reminds me of my past n itz da shit!!!!!!!!!


Name: crazzi11
Date and Time: 3/1/2008 7:15:57 PM EST
Comment:   i luv this song so much!!

Name: MELINDERJEET
Date and Time: 1/6/2008 9:11:11 PM EST
Comment:   Wink

Name: ashley
Date and Time: 11/29/2007 9:23:27 PM EST
Comment:   i love this song so much

Name: CAT
Date and Time: 10/30/2007 4:48:37 AM EST
Comment:   BEST SONG EVER REMINDS ME OF MY LONG LOST LOVE WHO I'LL NEVER FIND AGAINSad/Crying


Name: ur gurl ambe
Date and Time: 9/30/2007 1:26:42 AM EST
Comment:   i realllllly love this song even when this song gets realllly old i will still listen to it all the time and sing along to it!!!!!!!!!!!!!!!!!

Name: kiki
Date and Time: 9/3/2007 8:44:01 PM EST
Comment:   this reminds of my boo deon

Name: TRAVIEAZA
Date and Time: 8/7/2007 9:23:04 PM EST
Comment:   I REALLY LOVE THIS SONG. IT EVEN REMINDES ME OF SOMEONE.LOL T.C.C.I.C


Name: LUDACRIS BE DA BOMB
Date and Time: 7/27/2007 8:23:59 AM EST
Comment:   YO WAT U TALKIN BOUT FOO! LUDACRIS BE BLACKER DEN U, HE BANG MORE b**chES DEN U, AND HE FROM THE STREETS!! YO AINT FROM DA STREETS!! U BE FROM DA WHITE BOY HOUSE, DATS WHY U TAKE BIG DIKS UP YO ASS!! AN DATS BAD FO YO HEALTH!!!!

Name: CUBE IN YO GLASS
Date and Time: 7/9/2007 11:16:25 AM EST
Comment:   WORD b**chES, DIS SHIT AINT BAD. THO LUDACRIS TAKES IT UP DA ASS, SOUNDS LIKE SOME SORTA WHITE BOY, I DUNNO...LOOK ALL I NO IS TA SMOKE WEED EVERY DAY, AND BIG DIKS IN YO MOUTH AND ASS IS BAD FOR YO HEALF. SO SAY DA MAIN MAN - ICE CUBE

Name: LIL SKEE
Date and Time: 4/24/2007 6:51:41 PM EST
Comment:   THIS SONG IS THE BEST I HEARD OUT OF THE REST LOL

Name: BB
Date and Time: 4/17/2007 2:33:54 PM EST
Comment:   love this song it reminds me of alot of things

Name: tweety
Date and Time: 4/17/2007 11:20:16 AM EST
Comment:   i love it yal so crazy str8 lik dat

Name: quita
Date and Time: 4/10/2007 7:57:51 AM EST
Comment:   man dis my jam rite hurr it b jkamin in da skatin ring wit i lovers and friend chiyea c-port


Name: kia
Date and Time: 4/10/2007 7:55:00 AM EST
Comment:   man dis da shit rite here even day didnt make da video is da shit c-port in da buidin aka savannah ,ga

Name: sivi:)
Date and Time: 3/25/2007 3:41:52 PM EST
Comment:   i luv the songWink but i gotta problem, i love my best friend to piecesSad/CryingShocked


Name: Courtney
Date and Time: 3/24/2007 11:58:46 PM EST
Comment:   I love this song! xD

Name: JENNIFER
Date and Time: 3/22/2007 2:26:14 AM EST
Comment:   OMG THIS SONG IS THE BOMB ITS OLD BUT GREAT Loughing IM LOVIN IT NOW AND FOR EVER DAYN JUST THE BEST SONG

Name: jake.v23
Date and Time: 3/5/2007 8:29:47 PM EST
Comment:   this song is really good....i like this girl and were frends...but instead of being her frend i wanna be her loverLoughing

Name: Vanessa
Date and Time: 2/24/2007 1:32:13 PM EST
Comment:   i LOVEEEE this songggg.. it's Crazyyy!Shocked

Name: :)
Date and Time: 2/22/2007 11:43:55 PM EST
Comment:   i love this song

Name: Vero
Date and Time: 2/16/2007 8:40:59 PM EST
Comment:   i luv dis song my very cool friend dedicated this 2 me!!! i luv him so much ~*VERO*~ Loughing


Name: Nancy
Date and Time: 2/6/2007 10:52:35 AM EST
Comment:   i feel like am the one singing what i feel. tis so cool, sexy.



[1][2] [3]
People who viewed Lil Jon f/ Usher & Ludacris lyrics have also visited
1. Snoop Doggy Dogg F/ Nate Dogg, Xzibit lyrics
2. Lenny Kravitz % Jeff Healey lyrics
3. The Hills Lyrics by Loreena Mccennitt lyrics
4. Allure (Featuring 112 lyrics
5. Bobbi Martin lyrics
6. Lil Bow Wow featSnoop Doggy Dog lyrics
7. Stookey Paul lyrics
8. Udai Masahiko lyrics
9. Willie Nelson and Neil Young lyrics
10. John Nicol lyrics
11. Mary Lorson & Saint Low lyrics
12. Mo’ Thugs lyrics
13. UGK f/ Scarface lyrics
14. The Baskerville Hounds lyrics
15. Yes Cadets lyrics


Put this scroller on your page!

ToneFuse Music